10 december

Idag jobbade jag mig mellan 9-15 (de höll kvar mig en timme längre) och jag har haft ansvar för julpyssel hela dagen så det har varit jätteroligt! :) Vi gjorde tomtar av toalettrullar som dom målade röda och sen en vit kula som vi gjorde tomteluva och skägg till. De var kanonduktiga och timmarna flöt snabbt förbi!

Imorgon ska de ha luciatåg för föräldrarna och syskonen och då ska jag dit och kolla. Jag jobbade mig sista dag idag (har fått några dagar i januari och kanske mellandagarna) men luciatåget vill jag inte missa =) Så när jag kom hem idag bakade jag chokladmuffins som jag ska bjuda barnen och personalen på för att visa att jag har trivits hos dem. Så imorn 6.45 börjar luciatåget och så får vi se hur länge jag blir kvar. Lite senare på dagen åker jag till Douglas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0