11 december

Igår gick finalen i Mammas Pojkar och jag som hade hoppats på att Bobby skulle välja Jane blev besviken när han valde stroppen Julia. Christian valde 11 år yngre Viktoria och Tim valde spralliga och glada Moa. Jag gick in och läste på tv4 hemsida sen och det har ju inte blivit något mellan några av paren här på hemmaplan...Lite trist faktiskt!

Mammas pojkar


Imorse gick jag upp tidigt för att se förskolans luciatåg och det var det absolut värt! Barnen var jätteduktiga och det var väldigt mysigt! =) De uppskattade mina muffins sen efteråt och jag fick en present av personalen som var två fina värmeljushållare i form av hjärtan :) Om en stund ska jag åka till Douglas. Där blir det lite julbak och så ska vi kolla efter en julklapp till Douglas mamma. Sen ikväll måste vi såklart se Idol finalen! Jag hoppas att Erik vinner men Calle har utvecklats så mycket och är också väldigt duktig så det skulle inte göra så mycket om han vann. Vi får väl se vem som gör vinnarlåten bäst ;)

  
Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0