14 december

Hejhej!

Jag har varit dålig på att uppdatera i helgen men det blir lätt så när jag är hemma hos Douglas. Jag har iallafall haft en jättebra helg :) I fredags julbakade jag och Douglas och köpte en fin julklapp till hans mamma. Vårt pepparkakshus blev jättefint (ni ska få se) och vi gjorde även Mozartkulor och chokladmuffins.

På kvällen hjälpte Douglas mig att slinga mitt hår samtidigt som vi kollade Idol..han är bra snäll Douglas! När det var klart gick vi över till Hellan och kollade klart på Idol med honom. Erik vann och det gjorde mig glad, det var den perfekta avslutningen på en väldigt mysig och rolig dag.

På lördagen hade Douglas match och efter det var det party hos Hellan efter att vi suttit några stycken hos Douglas och druckit spetsad glögg ;) Hos Hellan var det massa roligt folk och kvällen blev lyckad om man bortser från en detalj..men i stort sett var den lyckad! Jag har alltid roligt med Mariefredsfolket :)

I söndags var vi ganska trötta så vi låg bara i soffan tills pappa kom och hämtade oss. Vi sov ett tag och sen på kvällen kollade vi på en dokumentär om World Trade Center tragedin. Efter det klädde jag och Douglas vår julgran (vi är alltid tidiga med det) som belv jättefin.

minskat och kirurgen kunde med gott samvete tala om för mig att det inte är något farligt och att den troligtvis kommer att försvinna helt..Och det var såklart väldigt skönt att höra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0