17 december

Det var jättertevligt igår hos Malin! Jag har aldrig varit hemma hos henne förut och det var väldigt fint, mysigt. Vi åt/fikade och pratade en hel del. När klockan närmade sig nio åkte vi hemåt och jag gick till tåget...Som självklart var försenat, vad annars? Så jag stod där i 50min och sen komma pappa och hämtade mig och snäll som han är körde han mig hit till Douglas :)

Nu har Douglas gått till jobbet och om en stund ska Hellan köra mig till Nykvarn och halv ett börjar jag jobba. Sen ikväll är det träning och efter den måste jag packa inför imorn. Och förhoppningsvis kommer Douglas till mig ikväll (A). Imorgon kl 10.30 åker bussen med mitt lag från Nykvarn till Göteborg- Vi ska vara där fredag-lördag och spela två seriematcher, en imorgon och en på söndag.  Lördagen får man spendera som man vill, gå på julmarknad, kolla matcher, shoppa, sova?

Det kommer bli en rolig helg iallafall! :D


Kommentarer
Postat av: Malin Andreasen

Kul att du kom hem till mig igår :)<3 Blev jätte glad!

2009-12-17 @ 11:56:31
URL: http://andreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0