2 december

Hejhej!

Igår hade vi inte vanlig innebandyträning utan vi skulle ha löpning istället. Och som ni säkert vet är det inte min favoritsysselsättning men ibland måste det ju göras ;) Så vi träffades vid Oxvreten hela laget men kom snabbt fram till att det var för halt i spåret. Så istället sprang vi en runda i Nykvarn som slutade på hela 9km!! Så långt har jag nog aldrig sprungit förut och jag är så glad och stolt över mig själv för det gick jättebra :) Efter träningen kollade jag,Douglas,mamma och pappa på en film "Ugly truth" sen gick vi och la oss.

Idag har jag och Douglas varit i Stockholm och julhandlat :) Först gick vi till Gamla stan och kollade på julmarknaden och sen till "city". Vi hann även med en mysig fika mitt i allt handlande. Hur som helst så är vi nästan klara nu med våra julklappar vilket känns skönt. Då slipper man stressa dom sista dagarna innan julafton..nu kan vi bara njuta! Tack Douglas för en jättemysig och rolig dag i Stockholm =)

När jag kom hem kunde jag inte låta bli utan jag slog in alla julklapparna som vi köpt. Det tog två timmar och jag tycker det är så mysigt att sitta och pyssla sådär. Nu ligger dom flesta paketen i min bokhylla och sprider lite julkänsla i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0