21 december

Nu är jag hemma igen efter en rolig helg i Göteborg! Första matchen mot Marstrand som var i fredags kväll vann vi med 4-3 och på natten vid tolv slaget firade vi Sarah som fyllde 19år :)

På lördagen hade vi en fridag och fick alltså göra vad vi ville. Jag, Sarah,Lisa + några till åkte till Nordstan för julhandel och shopping. Vi hittade en ny favorit affär som hette Rut m.fl som hade väldigt fina kläder till ett bra pris. Vi gick i flera timmar och hann även med en födelsedagsfika för Sarah. Det blev som sagt en del shopping, jag kom hem med ett par jeanslegins, en blå body med spets armar från Monky (min första), en t-shirt med färg glad text och paljetter, en annan topp och ett par örhängen + lite julklappar.

Sen åkte vi vidare för att kolla en innebandymatch mellan Pixbo och Kumla och efter det åkte vi till Lisebergs julmarknad. Det var jag,Sarah,Lisa, deras mammor och fjunisarna som gick på marknaden och vi hade det hur mysigt och roligt som helst..jag säger bara Broder Jakob och Basket ;)

Igår (söndag) hade vi match nr två mot Vänersborg som vi förlorade med 3-5. Jag gjorde bara sex ströbyten denna match och det var riktigt tungt att sitta på sidan och känna att man inte kan påverka något..Men vi gjorde en bra match! Efter matchen var det dags att åka hem och hem kom vi vid ett. Jag blev jätteglad när jag klev ur bussen och fick se all snö, den måste ligga kvar på torsdag! Det var skönt att komma hem till sin egen säng och jag somnade på direkten.

Idag har jag jobbat 6.30-15 och sen ikväll hade jag Sarah,Lisa och Emmelie julklappsutdelning hemma hos Sarah och Robin :) Alla fick fina klappar och jag blev jättenöjd med mina från Lisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0