22 januari

Idag jobbade jag samma tider som igår och det gick bra. När vi var ute med barnen åkte jag stjärtlapp med dem, det var roligt och jag kom att tänka på Harry..att jag vill leka med honom :) Vi har fått ett jättefint julkort från familjen Eriksson med en bild på Harry och Lina iklädda tomtedräkter.

Ikväll har vi haft träning och så har jag julpysslat en del. Imorgon ska jag vara barnvakt åt Max och Saga (grannbarnen) i ca två timmar sen ska jag och pappa åka till Södertälje en snabbis för att handla det sista inför julafton. Sen imorgon kväll kommer mormor,morfar och min morbror Micke hit på Uppesittarkväll, det ska bli roligt. Vi ska äta lite gott och spela BingoLotto.

På torsdag är det julafton och då på förmiddagen har jag och mina föräldrar vår vanliga julaftonsmorgon med paketöppning och en mysig frukost :) Sen ska vi hem till mormor och morfar (morbror kommer vara där också) och fira julafton och senare på kvällen kör mamma mig till Douglas så ska jag även fira med han och hans familj + släkt :)

På juldagen åker jag och Douglas till mormor och morfar igen för julfika och då kommer även min moster,Dennis,Harry och Lina och då ska vi umgås och "fira jul" även då. Och på kvällen ska vi till min farbror Tommy som fyller år och där kommer alla pappas syskon med familjer vara :)

Jag är väldigt nöjd över att det gick att lösa så att jag på de här tre juldagarna kan träffa alla som jag vill hinna träffa. Även om man inte träffar alla på julafton så blir det bra, det är svårt att hinna med allt på en och samma dag! Men jag tror att det här kommer bli hur bra som helst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0