27 december

Grattis Lisa fisa på 19års dagen!
Du är en underbar vän som jag älskar och bryr mig väldigt mycket om!
 <3


Lisa, i väntan på spårvagnen i Göteborg <3

Idag var jag,Douglas och mina föräldrar på bio och såg Luftslottet som sprängdes :) Det var trevligt och filmen var riktigt bra måste jag säga. Och nu känns det ltråkigt att filmerna är slut. Efter bion släppte de av mig hos Lisa och där bjöds det på tacos och mumsigt fika! Det var jag,Sarah,Emmelie, Malin och Carro där..trevligt trevligt :)

Nu sitter jag i min nya fina pyjamas och fixar med min nya Externa hårddisk. Jag för över alla bilder och så :) Imorgon ska jag och mamma åka till Södertälje och kolla in mellandagsrean ;)

Ha det bra!

Julaftons frukosten

Paketöppning med mamma och pappa :)

Får inte glömma att läsa rimmen ;)

Här äter vi julbord hos mormor och morfar, jättegott!

Zimba och Rickie var självklart med!

Jag och morfar =)

I väntan på Tomten ;)

Här är hon! :D


Nu är jag i Mariefred hos Douglas moster och på bilden är Douglas
med sin bror Felix och kusinen Gustav :)

Douglas öppnar ett paket från mig, en tavla.

Min julafton kunde inte ha slutat bättre..
nämligen i Douglas famn! <3


Hos mormor och morfar på juldagen.

Douglas och Harry.
Tröjan som Douglas har på sig fick han i julklapp av mig :D

Jag och Harry :)

Jag,Lina och Harry <3

Jag och pappsen!

Morbror Micke, mamma och Lina

Jag och min underbara kusin Lina <3

Harry leker med sina julklappar


Som jag redan sagt är jag enormt nöjd med min jul detta år, tack alla som firade den med mig!
Ni betyder mycket för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0