28 december

Idag fyller Chris 19år! :)
Honom, precis som Douglas lärde jag känna i Spanien förra hösten. Chris är en väldigt snäll och rolig kille som alltid är glad och det smittar av sig. Den 11 januari är det dags för lumpen och jag önskar dig ett stort lycka till!


Chris till vänster :)

Jag och mamma åkte till Södertälje idag och jag blev lite besviken på rean faktiskt. Det var inte mycket vettigt alls tycker jag. Men endå lyckades jag shoppa upp presentkortet på H&M som jag fått av mormor och morfar :) Det blev en sport topp, en kjol och underkläder. Jag köpte även ett armband till nyår och en snygg svart väska med lite nitar på från Lindex. Jag kom även hem med ett par rejäla vinterskor som jag kan ha när jag jobbar eller leker i snön med Douglas ;) Tack mamma!

Nu strax ska jag sätta mig i soffan och kolla på Frölunda-Färjestad (Rekordmatchen) som spelas på Ullevi i Göteborg, och gissa vem som är där!? Douglas såklart! Sen halv nio måste jag sticka på träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0