3 december

Godmorgon!

Idag är det torsdag och endast en vecka kvar tills vi åker till Sälen!  Det kommer bli grymt kul =) Men om jag håller mig till nutid så har jag en rolig dag att se fram emot idag också. Alldeles strax ska jag kila iväg till jobbet (fortfarande kvar på samma förskola) och jag vet inte riktigt när jag slutar men jag tror att det är runt ett. När jag slutat ska jag kila hem och sova en stund för jag känner på mig att jag kommer vara trött.

Sen kommer vi till det bästa :) Jag ska åka in till Södertälje och möta upp Sarah så ska vi fixa en sak, kanske julhandla lite, äta middag tillsammans för att sen åka och träna spinning med laget på Sydpoolen. Jag tror att det kommer bli kanonbra!

Ha en bra dag allesammans!


Jag & Sarah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0