4 december

Hejsan!

Det gick som vanligt bra att jobba igår. Vi gjorde lite julpyssel och så var vi ute en stund också =) Sen vid halv tre åkte jag in till Södertälje för att möta upp Sarah vid fyra. Jag gick runt och strosade lite och det slutade med att jag hittade en julklapp till en fin person och lite små julklappar till mig själv ;) Sen möttes jag och Sarah upp och vi fixade och donade lite och sen mötte vi Lisa och Emelie. Vi gick i lite affärer och sen gick vi och åt middag tillsammans innan spinningen :)

Idag är det äntligen fredag och jag har sovmorgon! Jag börjar 11 och slutar 16.30 vilket är jätteskönt. Ikväll åker jag till Douglas för att ha en myskväll. Sen imorn blir det jakt (ja en sån man jagar rådjur och älgar), vi ska fira Douglas mormor och sen har Douglas och Felix match på kvällen :)

Hoppas alla får en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0