7 december

Hejhej!

Igår var det söndag, andra advent och Sankt Nikolaus dag. Så när jag kom hem ifrån Douglas hade mormor precis som varje år den 6 december varit förbi med godis till mig och mina föräldrar. Det är något som hon har gjort så länge jag kan minnas :) Tack kära mormor!

Jag var ute och sprang en runda igår också..bla runt ängarna i Brokvarn och det ska jag tipsa er om att inte göra för det är som att springa i en lerpöl en stor del av vägen. Efter det städade jag mitt rum, julpysslade (fixade med julklappsrim) och så åt vi en god middag och hade andra adventsfika här hemma :)

Idag har jag jobbat 6.15-13.15 och det har gått bra. Men nu är jag väldigt trött så ska alldeles strax lägga mig och vila en stund. Mamma och pappa är i Sthlm och julhandlar idag, dom har det säkert jättemysigt.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0