8 december

Det var skönt med sovmorgon idag och jag kände att det behövdes..Som sagt jag är en person som behöver mycket sömn. Det gick bra att jobba och det är lite extra mysigt nu när lucia och julafton närmar sig för vi pysslar med barnen, sjunger lucia sånger och varje dag får ett barn öppna en lucka på kalendern och sen öppna en paket :)

När jag slutat vid halv fyra gick jag och solade i 20min och sen sov jag en stund här hemma.  Ikväll är det träning. Vi ska göra Beep test (inte en favorit) och sen blir det förhoppningsvis vanlig innebandy! :D Igår hade vi ju fysträning och det känns i kroppen idag, speciellt i magen och det gör mig bara glad.

Jag följer Paradise Hotel och jag tycker faktiskt att det är jättebra! Det är roliga/sköna personer med och en halvtimme åt gången är helt perfekt. De personerna som jag gillar mest är nog Jackie och Cimon men vi får väl se hur det går hehe.


Kärlek i Magaluf, 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0