9 december

Idag tog vi en promenad med barnen till den nybyggda förskolan vid Turinge där vissa av barnen ska flytta in efter jul. Den såg fin ut och det var roligt att se alla barn så glada och nyfika :)

Jag slutade tidigt idag och sov som vanligt en stund när jag kom hem och sen städade jag min garderob. Ikväll har jag julbakat med Sarah och Lisa. Emelie skulle såklart också varit med men hon var tvungen att stanna kvar i skolan men kom som tur var förbi senare :) Vi gjorde Mozart kulor, choklad och polkagris godis och så gjorde vi ett pepparkakshus. Jag har aldrig gjort ett pepparkakshus så det var spännande, på fredag är det min och Douglas tur ;) Men allt blev jättebra och efter satt vi oss och fikade och kollade på Paradise hotel, väldigt mysigt! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0