Dan före dopparedagen!

Det gick bra att passa Max och Saga idag, vi lekte och tittade på barnprogram. Efter det åkte jag och pappa till stan och jag köpte fler julklappar till mamma och pappa :) Nu när jag tjänar mina egna pengar känner jag att jag vill ge dem lite extra för att visa min uppskattning, jag älskar er! <3

Vid sju kom mormor,morfar och min morbror Micke hit och vi har ätit lite julmat, spelat bingo och fikat. Det är jättetrevligt :) Jag vann 100kr och mamma och pappa vann varsin ny lott så det var kul. Om en stund ska jag lägga mig och sova så att jag är utvilad tills imorn.

Julmys!



Nu ligger alla klapparna under granen :)


Jag vill passa på att önska er en riktigt God Jul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0