Lördag

Idag medans Douglas jobbade tittade jag på en film om hur Tomten blev Tomten, den var ganska mysig tycker jag =) När Douglas slutade mötte jag upp honom på Ica så handlade vi lite gott att ha till matchen ikväll. Sen skulle vi göra en snögubbe ute på verandan men det slutade i snökrig/brottning. Jag förlorade stort men det var rikigt roligt!!

Ikväll har vi kollat Sverige-Tjeckien (junior VM) där Lukas Kilström är med och de vann med 10-1 :) Emma,Dea,Hellan,Chris och Viktor gjorde oss sällskap här i soffan. Vi har även planerat lite inför Nyår och nu när vi vet vart vi ska vara känns det bra..det är ju bara några dagar kvar!

Imorgon ska jag,Douglas,mamma och pappa på bio :) Vi ska se Luftslottet och sen på kvällen ska jag hem till Lisa och fira henne för hon fyller 19år imorn!

Bilder från julen kommer imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0