1 februari

I fredags kom Douglas till mig på kvällen. Vi var med Ragge,Micke och Madde sen hos Micke. Killarna spelade typ 100 fifa matcher :P Vid halv ett gick vi hemåt och somnade rätt snabbt.

I lördags var vi bjudna hem till Niclas som fyllde 20år i fredags, ett stort Grattis! Vi kom dit vid fem och blev bjudna på mat och sen blev det lite olika öl-spel. Det var jättetrevligt! Vi skulle varit kvar hos Niclas och ta tio tåget in till Strängnäs för att gå ut. Men så slängde Bill ur sig att han var ensam hemma i Strängnäs så vi tog sju tåget dit så att vi skulle kunna komma till BK tidigare :) Hos Bill var det också jävligt kul och många roliga bilder blev det!

Vid halv tio tog vi taxi till BK för att slippa stå i kö vilket var smart. Det tog ett tag innan det kom mycket folk och tills dom öppnade dansgolvet men det gjorde inget för vi hade ett bord som vi satt vid + att vi var så många :) Det var en kväll jag sent kommer att glömma och jag mådde prima hela kvällen, så kul!

Idag har jag och Douglas bara slöat...en typisk söndag har det varit! =)

Tack alla som var med igår!

Födelsedagsbarnet!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0