11 februari

Hejhej!

Provet gick bra idag, kändes det som iaf :) Han brukar vara snabb på att rätta så ska kila förbi där imorn och kolla resultatet. Jag tränade idag..det var jobbigt med förkylningen men kul som fan! Nu blir det match på söndag också, hemma dessutom.

Imorgon är det Friendsdag fram till 11.30. Vi ska lyssna på en föreläsning om utanförskap och sen göra några övningar med klassen om jag inte minns fel, sen är det lektioner som vanligt efter lunch. Funderade starkt på att ta sovmorgon (vilket hade varit underbart) men så slog tanken mig att det fakitskt är lov nästa vecka, och att jag då kan pallra mig upp imorgon bitti.

Jag har en rolig helg att se fram emot! På fredag ska jag,Douglas,mamma och pappa äta och gå på bio på Heron city :) Sen på lördag ska vi fira min morbror Micke som fyller år på måndag..man kan inte umgås med släkten för mycket! Sen på kvällen ska jag vara med min älskling. På söndag har vi match mot Gnesta..som sagt en kanonhelg!

Nu ska jag läsa lite rättskunskap (som förövrigt är väldigt intressant om man jämför med filosofi) sen sova!
Natti natti


Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0