12 februari

Föreläsningen idag var inge vidare måste jag få säga. Den var inte alls som jag trott och det blev väldigt långtråkigt och tjatit, han var väldigt gnällig. Men efter föreläsningen samlades vi i ett klassrum och gjorde olika övningar eller typ tävlingar. Det bjöds även på bullar och juice och eftersom att Bill var ensam från den andra ekonomiklassen hämtade vi deras bullar också så vi fick två var =) Sen var det ju lektioner som vanligt. Jag fick reda på resultatet på administrations provet (G) och naturkunskapsprovet (MVG).

När vi var på stationen idag ringe Madde mig och berättade en rolig sak, hon ska med till Magaluf! :D Det var verkligen en glad nyhet eftersom hon är en av de skönaste personerna jag känner, det kommer bli sjukt bra!

Min kväll består av plugg :( Har ett svenska förhör imorn på retoriska figurer och ett tal disposition eller vad det heter..intressant? Nej inte alls men det speglar vår lärare perfekt för han är verkligen dötrist!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: alexandra

brrrrrrrrrrrrr,svenska.................

2009-02-13 @ 08:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0