14 februari

Hejhej!

Det var trevligt igår på Heron city. Först åt vi god mat tillsammans sen blev det bio. Jag och Douglas såg Valkyria och mamma och pappa såg Wallander :) Valkyria lite seg men klart värd att se! När vi kom hem till Nykvarn åkte vi förbi hos Sarah,Lisa och Emmelie så jag kunde lämna en liten alla hjärtans dag present till dom i brevlådorna :) När vi kom hem fick jag tre röda rosos av Douglas som var jättefina, jag blev så glad! =)

Idag sov vi inte speciellt länge men vi låg och drog oss en bra stund innan vi gick upp. Halv ett åkte jag, mamma,pappa,mormor och morfar till min morbror Micke för att fira honom. Jeanette,Dennis och Harry var också där :) Vi fikade och hade det trevligt tillsammans och när jag kom hem för en stund sen hängde en present till mig från Lisa och Emmelie på dörren! Det var ballonger som dom hade skrivit olika saker på och så låg det godis, en lapp och små hjärtan i ballongerna, tack så mycket tjejer!

Om en stund kommer Leffe,Carita och Filip hit och ska äta. Sen när Douglas kommer hem från sin match ska jag dit och då ska han få sin present från mig :)

Det är Alla hjärtans dag idag och jag vill framförallt att mina föräldrar, Douglas, mina favorittjejer och min släkt ska veta att jag älskar er och att ni betyder oerhört mycket för mig! Jag skulle göra vad som helst för er alla <3

Min farfar Reimer fyllde år på alla hjärtans dag så Grattis farfar, det är verkligen synd att vi inte fick mer tid tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack detsamma vännen! Du är bäst

2009-02-14 @ 19:56:28
Postat av: Emmelie

Älskar dig vännen!

2009-02-16 @ 12:27:46
Postat av: Elene

Älskar dig oxå kusin! :) Yes, farfar är saknad.. <3

2009-02-18 @ 11:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0