17 februari

Lovet har börjat mycket bra..I söndags vann vi mot Gnesta med 10-2 :) Även om det inte gick speciellt bra för mig så är det alltid kul att vinna! Efter matchen kollade jag och Douglas film med Johan,Micke och Ragge. Vi såg "Bad Company" och den var bra.

Igår tog jag och Douglas det bara lugnt hela dagen till kl fyra. Då tog vi oss i kragen och gick en långpromenad med mormor och morfars hundar sen efter det åkte Douglas hem och jag gick till träningen. Efter träningen kollade jag och Emmelie film hos mig :)

Idag ska jag till Douglas...vi ska vara duktiga och plugga lite. Inte så kul kanske men nödvändigt :P
Mamma ringde och väckte mig imorse..men det gjorde inget för hon ringde och berättade att vi ska ha Harry här imorn! :D Jag blev jätteglad och kunde lätt somna om igen.

Idag har Alexandra namnsdag, grattis! <3



Kommentarer
Postat av: alexandra

tack gumman!!

2009-02-17 @ 13:16:38
Postat av: alexandra L(klassen)

Tack så mycket;)

2009-02-17 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0