18 februari

Hejhej!

Idag hade vi min underbara kusin Harry här hela dagen! :) Han kom kl åtta och då började vi med att äta frukost. Sen åkte vi till Coop och handlade lite för att sedan åka till Torekällberget för att kolla på djuren vilket verkade uppskattat av lille Harry. När vi kom hem strax innan tolv var det lunch dags och sen vilade vi en och en halv timme. Resten av eftermiddagen ängades åt en massa lek och så åt vi lite till innan min moster kom och hämtade Harry strax efter fem :) Jag har haft en toppendag med mamma och Harry och hoppas vi får "låna" honom snart igen!


Jag tog som vanligt en massa bilder men eftersom att mitt internet är trögt för tillfället så lägger jag upp bilder en annan gång istället. Måste nämligen kila till tåget snart för jag ska till Douglas =)

Men en bild bjuder jag på nu!

Jag och Harry på Torekällberget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0