19 februari

Igår när jag kom hit till Douglas kollade vi på "Patrik 1.5". Den var rätt bra och rolig faktiskt. Sen kollade vi lite hockey innan vi kröp ner i sängen :)

Vi gick inte upp förens kl 13 idag..men så ska det ju vara när det är lov tycker jag. Jag gick ju upp sju igår så var värd en ordentlig sovmorgon. Vi har gjort lite bra grejer idag som att plugga, skrivit cv, spelat pingis och varit till centrum en sväng :)

Just nu är bröderna på träning så jag roar mig med att sitta här lite. Var med Douglas mamma och moster på gympa/aerobic en timme förut och det var himla kul. Blev ju ganska trött också så det var ju bra!

Imorgon fyller en kär vän till mig 19år så ska dit på kvällen och fira henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0