21 februari

Jag hade en jättetrevlig kväll igår med tjejerna hos Emelie! :) Först fikade vi och satt och pratade en del. Sen kollade vi på film när Emelie var liten och dansade till olika låtar tillsammans med sin lillasyster och så var även Alexandra med på ett hörn ;) Efter den roliga filmen klämde vi ihop oss i Emelies säng och pratade massor, om allt möjligt...det var väldigt trevligt.

Idag har vi årets viktigaste match. Vi möter Balrog borta och om vi vinner är vi klara för att kvala upp till div1. Vi fölorade förra seriematchen mot dom men vann sen när vi spelade DM. Jag är skitnervös idag samtidigt och jag är laddad till 1000!!!


Världens bästa Harry! :D














Kommentarer
Postat av: alexandra

ohMYgod jag vet precis vilken det är :(

2009-02-21 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0