23 februari

Hejhej!

Fridas 21års fest var riktigt rolig! Det var after ski tema som alla förutom en person följde. Jag hade alltså underställ, sockor, gympaskor och skidglasögon på mig :P Lokalen hon hyrt följde också temat med låtsas snö, granar m.m. Det var mycket folk, ett bra band som spelade och så var det billigare priser än vanligt i baren så allt var så bra så....Vi kom dit vid åtta och blev hämtade ca ett.

Igår åkte jag till Douglas med tre tåget. Vi gjorde inte så mycket, kollade film och så bara...men det var skönt!

Idag var det uppstigning klockan sex och det går inte att beskriva hur trött jag var samtidigt som jag fick världens ångest över att det var skola, och UF framförallt...är så trött på skiten och nästa vecka är mässan....vi har massor att göra innan dess.

Nu sitter man på webdesignen som inte är ett favoritämne precis...men det är väl bara att bita ihop, sju veckor tills påsklovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0