25 februari

Ännu en dag har passerat. Såg i skolan idag att de tydligen gjort fel igår när de skrivit 102 dagar till studenten för idag var det nämligen 100. Och räknar man så är det faktiskt bara 100 dagar kvar. Känns himla bra samtidigt som man blir stressad, mycket ska hinnas göra.

Men men, denna dag har väl inte sett annorlunda ut...känner inte att mina vardagar är speciellt roliga alls. Går i skolan, sover och pluggar efteråt. Kollade iaf på en film som man fick med Aftonbladet idag. Irene Huss - Tatuerad Torso. Trodde jag hade sett den förut men icke, den var riktigt bra! :)

Nu ska jag snart återgå till Filosofin och Psykologin B. Imorn ska jag iaf med Douglas hem..kommer bli mycket roligare än de senaste dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0