26 februari

Grattis Frida Andersson på 21års dagen!

Nu sitter jag på min marknadslektion som har hållt på sen halv nio. Men jag har varit duktig idag...Markandföring är nämligen inte mitt favoritämne men idag har jag jobbat på bra med uppfigterna. Som tack har jag världens mensvärk, rättvisst? Skulle inte tro det! Vill bara åka hem och lägga mig i sängen med något varmt på magen...men ska ju hem till Douglas idag och det tänker jag inte skippa...men men jobbigt är det. Har liksom tagit två alvedon och ändå vill det inte släppa =/

Något positivt då så det inte bara är massa gnäll från min sida. Jag kan komma på tre saker just nu.
* Jag ska vara med Douglas idag
* Imorgon är det fredag vilket innebär helg
* Nästa lektion är naturkunskap som jag tycker om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0