27 februari

Igår följde jag med Douglas hem. Vi började se på två bra filmer "Thick as thieves" och "Yes man". Men när vi kollat en bra stúnd på båda filmerna gick skivorna inte att läsa. Det får jag tacka min granne för som inte är så varsam med skivorna :P

Idag är det fredag igen och imorse skrev jag filosofiprov. Det gick mycket bättre än väntat och jag får tacka Alexandra lite för det <3

Efter skolan idag ska jag till Södertälje med Malin :) Jag ska kolla efter en bikini till studentresan som inte är speciellt långt bort, 11 veckor!

Sen ikväll kommer Douglas och jag ser fram emot en lite exra mysig kväll för idag har vi nämligen varit tillsammans i 3 månader! :)


jag älskar dig!
<3

Kommentarer
Postat av: alexandra

fianfinafina =)

2009-02-28 @ 12:10:52
Postat av: Madde

Fan vilken fin bild vännen!

2009-02-28 @ 21:01:34
URL: http://Maddelk.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0