8 februari

Det blev 4-4 mot Telge igår. Vi skulle ha vunnit om inte domarna var dumma i huvudet..och det är inte något jag bara säger, man kan fråga vem som helst som såg matchen!

Efter matchen var det snabbt hem och göra sig iordning för Sarah och Lisas projektarbete som jag,Emmelie,Malin och Helena hjälpte dom med. Vi filmade lite i Björkesta hallen för dom ska nämligen göra en introfilm till vårat lag :) När vi var klara med det gjorde vi oss iordning för party a la Clara!

Vi kom till Clara vid sju och då var Sing star som gällde :D Det byttes sen ut mot olika lekar både med och utan kort och fan vad vi skrattade haha! Nej en kanonkväll med tjejerna som sen slutade med att nästan alla gick ut på O´learys där jag träffade lite annat roligt folk också =) Hem kom jag med taxi tillsammans med Lisa, Rasmus och Niclas och den chauffören måste trott att vi var dumma i huvuden så som vi pratade i taxin haha...

Kvällen var verkligen lyckad, synd bara att alla inte kunde följa med ut!

Jag saknar Douglas, men idag kommer han hem! :D

Bilder kommer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0