Måndag

Igår firade vi Dennis som fyllt år :) Vi var där flera timmar och det var väldigt trevligt! Harry blir bara större och större och lär sig nya saker hela tiden. Han älskar att leka med min mobil och lyssna på musik, fick se lite dans och snurrar igår hehe :D

När jag kom hem sen på kvällen var jag helt sänkt..var snuvig och hade nog lite feber. När Douglas kommit hem hämtade dom mig och så sov jag hos honom. Idag gick vi upp tidigt och jag mådde mycket bättre..trodde jag. Men nu är den tunga känslan i huvudet tillbaks och så är jag snuvig. Så efter den här lektionen ska jag hem och kurera mig så jag orkar hit imorn och kan träna på onsdag!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0