Studentresa!

Nu är det nästintill bokat och klart! Boendet är bokat och imorgon bitti bokar pappa flyget :) Det blir Magaluf 14-21 maj och om alla som skrev på intresselistan åker med blir vi ca 20personer (från båda ekonomiklasserna) som åker och bor på samma hotell. Det är gänget som var i Spanien + några andra, så jävla kul! Jag ska bo med Alexandra,Matilda,Madde och Pao...alla tjejerna som ska med i ett och samma rum, inte dåligt! ;) Nu får jag bara hoppas att det finns platser kvar på flyget imorn annars blir jag inte glad....

Juste jag måste berätta en annan sak. När jag skulle till min träning idag gick jag genom Åshöjdsvägen. Där var det fyra småkillar i kanske sju års åldern som spelade bandy. När jag ska gå förbi dom tar den ena killen upp bollen och kommer mot mig. Lägger ner bollen på marken och skjuter mot mig (men missar bollen) och skriker - Är du rädd nu!? Jag står chockad helt still och tyst och då skjuter han två gånger till men den här gånger på mitt ben istället för på bollen...Han skriker igen och frågar om jag är rädd sen vaknar jag till, frågar vad han håller på med och då skriker han - Gå här i från jävla tönt!! Och chockad som jag var gick jag därifrån utan att göra nåt...när jag gått en bit blir jag arg på mig själv och ångrar att jag inte slog ner ungjäveln...Ingen respekt alls! Fan va arg jag var..


Det blir vi tre i samma rum igen då, riktigt roligt! :D

Kommentarer
Postat av: alexandra

WEEEEEEEE :D

2009-02-03 @ 14:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0