Tisdag

Det var segt i skolan idag...men vi fick en del gjort på UF vilket känns skönt. Allt är så stressigt med mässan vi ska på nästa vecka. Jag,Linn,Emil och Niclas fick iallafall åka bil hem med Calle idag, det var skönt...att få slippa tåget ibland är inget jag säger nej till.

När jag kom hem deckade jag i sängen som vanligt när det varit skola..sov i två timmar. Nu ska jag plugga Filosofi, Internationell ekonomi och Psykologi B. Min kväll blir alltså skittråkig men såg att i kaféterian idag att det bara är 102 dagar kvar till studenten! Då är det alltså om jag räknat rätt 87 dagar kvar till studentresan!!!

Nu blev jag på bättre humör, ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0