Torsdag

Idag har nog varit en av dom tråkigaste skoldagarna på länge...Dels för att jag var så trött och dels för att vi hade marknadsföring,filosofi och administration på en och samma dag =/ Men det som tar första priset är ju filosofin....Jag vill bara skrika rätt ut när jag är på dom lektionerna. Läraren är irreterande med sina ljud han gör och så fattar jag inte det som stor i boken heller...och när man säger det till läraren kan han inte förklara utan drar upp någon gammal filosof och förväntar sig att man ska förstå vad han menar...Suck säger jag bara!

Men efter skolan följde jag med Douglas hem :) Vi tog det lugnt som vanligt. Kollade lite hockey, gick till Ica och låg i sängen och pratade en massa :) Vid tio skjutsade dom hem mig och skulle sen vidare till Södertälje. Douglas ska till Helsingborg över helgen.

Nu ska jag sätta mig och skriva klart mitt svenska tal som jag ska ha imorn, sen är det ur världen också! :D


98 dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0