10 januari

Grattis Johan Andersson på 20års dagen!


Hoppas ni får det riktigt kul ikväll!!



Igår kom Douglas till mig vid halv åtta. Vi gick hem till mig och åt hemma gjord pizza som mamma gjort och sen kollade vi Let´s dance :) Efter det kollade vi en annan film "Analysera mera" innan vi gick ner och mös bara vi.

Idag var jag och Douglas bara hemma tills han skulle till Johan och fira honom och jag skulle på hockey, SSK-Modo. Det var jag,pappa,Elene,Filip,Leffe och Benge som åkte in..släkten :) Vi stod i Modo klacken och där var det riktigt bra drag jämfört med SSK klacken som gick hem i tredje hehe. Modo vann med 7-2 och jag hade väldigt roligt!

Nu väntar jag på mat sen ska jag,Filip och Elene kolla film.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0