12 januari

Godmorgon!

Lördag kväll hyrde jag film med Filip och Elene :) Vi köpte massa godis och hade det så bra då. Vi såg "Into the wild". Igår (söndag) hade vi match mot Flen och Douglas följde med och kollade :) Det började inte så bra för min del, skadade knät redan första bytet så var tvungen att gå av en stund. När jag efter ett tag provade att gå och springa lite kändes det okej så jag fortsatte resten av matchen. Vi vann med 4-0 och målen gjorde Lena,Sarah och Minna (2) , jag gjorde två assister :)

Efter matchen följde jag med Douglas hem..vi kollade lite tv,åt mat sen somnade vi två timmar och vaknade sen pigga och låg vakna halva natten :P

Mitt knä kändes inte speciellt bra igår kväll och idag gör det ont och är stelt =/ Så det blir ingen innebandyträning för mig ikväll men går dit och kör styrka, mage och armar :)


Nykvarns damlag, mitt lag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0