13 januari

Hejhej!

Idag sov jag ut till nio och tog tio tåget till skolan :) Dagen gick rätt segt ändå och när jag väl kom hem var jag lika trött som vanligt så jag somnade...halv fem till sex! Förstår inte hur jag kan vara så trött jämt efter skolan. Det spelar ingen roll hur mycket jag sovit dygnet innan.

Sen jag vaknat har jag pluggat. Har religion inlämning tills imorn och naturkunskapsprov och marknadsföring tills på torsdag =/ Men nästa vecka har jag bara en sak än så länge vilket är skönt!

Jag gick ner till vår syo idag också för att prata om att jag vill ta bort Svenska C och välja något annat. Det här är något jag tänkt göra ända sen jag fick reda på vad Svenska C kursen innehåller (mycket tal och skriv uppgifter). Men självklart så fick jag inte ta bort kursen..Det var nämligen försent nu och skulle ha gjorts senast 1 oktober förra året, så typiskt! Så nu måste jag kämpa mig igenom den kursen iaf...

Nej nu måste jag fortsätta med religionen...


Jag och kusin Elene :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0