15 januari

Hejsan!

Naturkunskapsprovet idag gick bra. Vet inte om det gick riktigt lika bra som det brukar men det kändes rätt bra iaf :) Resten av dagen flöt på men när det kom till administrationen började mitt tålamod brista...särskilt när man suttit och väntat i en timme på den lektionen.

Men nu är jag hemma och har nyss ätit god middag med mamma och pappa. Innan det skrev jag klart sista psykologiuppgiften innan kursen avslutas som jag nu ska renskriva på datorn. Den här veckan har varit en riktig pluggvecka men som det ser ut nu så verkar nästa vecka vara lugn :)

Jag ser fram emot imorn för då är det fredag = helg = godis (A) sen så ska jag vara med Douglas imorn också! :D

Take care!

P.S Tack Alexandra för att du alltid ställer upp när jag tröttnar på min bloggs utseende! <3


Den här sötnosen + föräldrar hoppas jag att jag får träffa snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0