16 januari

Jag fick tillbaks mitt naturkunskapsprov idag och fick en positiv överraskning! Jag fick mvg, 43,5 av 46poäng :D Det gjorde helt klart min dag. Jag lämnade även in marknadsföringsuppgifter och den sista psykologiuppgiften idag så nu ligger jag väldigt bra till när det gäller skolan vilket är skönt.

Just nu sitter jag i Douglas rum på golvet. Han är på träning och jag ska snart roa mig med att kolla på Let´s dance :) Tycker det är roligt att Blondinbella, Kitty och Laila är med, värt att se faktiskt.

 Imorn vet jag inte riktigt vad som händer. Om Douglas ska spela match ska jag kolla på den, mer vet jag inte. Men på söndag har vi borta match mot Torshälla och efter det ska vi åka och hälsa på Jeanette,Dennis och Harry! :D Jeanette har fyllt år så vi ska dit och gratta hennne.

Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0