17 januari

Hejhej!

När Douglas kom hem från sin träning gick vi en promenad med hans mosters hundar innan vi gosade ner oss i sängen :) Det blev inte så sent igår som det brukar vilket resulterade till att vi också vaknade tidigare än vanligt..Douglas spelade match idag och jag följde med hans mamma och bror och kollade :) Efter matchen åkte vi hem och tog det lugnt. Kollade lite på Mamma Mia innan det var dags för mig att åka hem.

Nu när jag kom hem sa mamma att hon köpt en grodbakelse till mig (från Coop forum som jag älskar) för att jag är så duktig i skolan (A) Det gjorde mig glad! :)

Imorn har vi borta match mot Torshälla. Det kommer bli en tuff match och jag är väldigt laddad, ska bli så kul!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0