18 januri

Hejsan!

Matchen idag mot Torshällsa visade sig bli väldigt spännande. Vi tog ledingen med 1-0 men sen vände dom och vi låg under med 3-4 tills det var två och en halv minut kvar av matchen. Då gjorde vi mål så det stod lika och när det är ca en minut kvar spelar vi fram till deras mål och så ska en av deras tjejer rensa bort bollen men gör istället självmål! :D Så vi vann alltså med 5-4!

Efter matchen åkte vi hem till Jeanette,Dennis och Harry. Harry hade lite feber men det märktes inte av ett dugg för han var lika glad och lekfull som vanligt! Vi fick jättegott fika och satt länge och pratade innan jag började leka med Harry istället :) Han är verkligen helt underbar...

Ikväll har jag kollat film med min andra kusse Filip. Vi såg "låt den rätte komma in". Den var väl helt okej fast rätt skum måste jag säga. Det blev några pingis matcher också och jag börjar komma ikapp nu hehe..

Nu ska jag sova för jag är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0