2 januari

Hejhej!

Nyårsafton blev som jag hoppats på väldigt lyckad! :) Kvällen började hos Sarah och Robin med en trevlig middag med gamla vänner. Vi lagade maten tillsammans och så blev det lite lekar vid bordet som Gustav ordnade. Vi fick även höra några fina tal av Vargen och Lisa behövde plötsligt en massa lypsyl ;) Vi fick nämligen lite hemliga uppdrag av Sarah och Robin. Mitt var att äta från grannens tallrik hehe, inte så svårt eftersom att Vargen inte bryr sig om sånt där..Blev inte reaktion alls :P  Jag var där 17-22 och ja det var verkligen supertrevligt!

Vid tio skjutsade min kusin Niklas och hans flickvän och kompis mig till Läggesta, tack så mycket för det! Där mötte jag upp Douglas,Simon,Ida och Sebbe :) Sen bar det hem till Douglas och då kom Malin också. Dea och Emma kom också plus några till. Trots att det blev lite för mycket av det goda för min del så tycker jag att det precis som hos Sarah och Robin var väldigt trevligt även hos Douglas. Min nyårsafton var bra måste jag säga!

Tack alla som var med och gjorde kvällen så rolig!

Hos Sarah och Robin :)






Jag och kusinen

Hos Douglas




Jag och Douglas vid tolvslaget <3


Igår sov jag och Douglas ut ordentligt. Sen åt vi pizza och hyrde filmer med Tobbe och Pierre, inte helt fel. Idag har vi inte gjort så mycket. Gick till centrum en sväng bara och sen åkte jag hem 17.30. Får se vad det blir ikväll, kanske en film med tjejerna :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag saknar dig

2009-01-04 @ 17:37:36
URL: http://alexandracr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0