21 januari

Hejhej!

Igår följde jag med Doulgas hem. Vi pluggade naturkunskap, kollade lite resor och tog det bara lugnt. Jag vill komma bort från det här skitvädret..för nu är det ju katastrof. Fick tillbaks min sista psykologi uppgift och det fick jag mvg på. Så nu har jag fått mvg på allt i psykologin förutom en uppgift då jag fick vg+ så mitt slutbetyg blir mvg :) Religionen avslutas imorn och där blir det g för i slutbetyg. Jag har inte gjort uppgifterna för högre betyg för det har oftast varit muntliga redovisningar, så jag är nöjd med ett g där.  Nästa vecka börjar tre nya kurser, Filosofi, Rättskunskap och Internationell ekonomi det blir spännande!

Ikväll har jag träning men tror inte att jag kommer kunna vara med. Får hets på mitt knä för nu gör det ondare än vad det gjort tidigare =( Måste nog kolla upp det ändå...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0