22 januari

Det blev ingen innebadyträning igår heller för mig...Men har iaf fått tid på måndag för att kolla upp det. Idag har jag varit på hockey med Sarah,Lisa och Emmelie :) SSK-Rögle som slutade 3-3. På raden bakom oss satt ett gäng utvecklingsstörda personer och dom var så roliga. Satt och skrek som galningar och betedde sig som små barn, lite överdrivet uppspelta och lite småtröga sådär hehe :) Vi var där redan vid fem så nu är jag helt slut! Ska lägga mig i sängen och läsa lite =) Imorn är det fredag och vi slutar tidigare än vanligt, tackar för det! Har haft en väldigt lugn skolvecka för ovanlighetens skull, inga prov,inlämningar eller läxor alls..

Nej nu blir det sängen! Natti natti


Kommentarer
Postat av: Emmelie

i miss that sumertime <3

2009-01-28 @ 16:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0