23 januari

Och så är det den efterlängtade fredagen! :) Jag somnade sent igår så idag som jag tre timmar efter skolan :O hehe men det var såå skönt! Det blir en lugn helg för min del precis som de senaste helgerna, men jag tycker det är skönt. Ikväll ska jag vara med Douglas men vet inte än om det blir hos mig eller hos honom, det återstår att se :) På söndag har vi hemma match mot Mesta och från början var det tänkt att jag skulle vila mitt knä och inte vara med men nu är det tydligen ändrade planer. Får se hur det går, kan sluta med att jag måste gå av...men vad brukar man säga? Hoppet är det sista som lämnar människan!

Nästa helg ser jag fram emot. Då ska vi ut i Strängnäs på BK :) Jag har haft lugna helger sen nyårsafton så det blir precis en månad, det gör ju att man ser fram emot det ännu mer och förhoppningsvis blir med taggad!

Nu ska jag hjälpa mamma med dukningen och så får vi se var och hur kvällen slutar!


Pappa,jag, mamma <3


Jag fortsätter längta!



This bond between us can not be broken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0