25 januari

Grattis Andreas på 20års dagen! :)

Efter herrarnas match gick jag och Filip hem till honom och kollade tv och en film. Vi såg "Seven pounds" och den var bra. Vid halv sju kom Douglas och vi käkade, kollade lite tv sen blev jag rastlös så vi bestämde oss för att gå ut med mormor och morfars hundar  och hamnade tillslut hemma hos kusin Elene. Där fick vi kladdkaka som hon och David gjort, trevligt trevligt! När vi kom hem strax efter elva kröp vi ner i sängen och mös.

Idag har jag haft hemma match mot Mesta. Var lite tveksam om det skulle funka men mitt knä men det gick ju faktiskt utmärkt! Vi vann matchen med hela 21-2 och jag lyckades göra ett mål och två ass vilket inte varit allt för vanligt denna säsong :P Efter matchen åt jag,Sarah,Lisa,Robin,Jonas,Vargen och Joey på Rhodos :)

Nu är jag trötter så ska sätta på en film att somna till, god natt!


Douglas, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: alexandra

finisar :-)

2009-01-26 @ 23:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0