3 januari

Var bara hemma igår och fixade lite med korten som jag fått framkallade av mamma och pappa :) Sen kollade jag lite på film innan jag somnade.

Idag har jag varit och handlat med mamma och pappa. Jag fick en ny vinterjacka och så handlade vi mat och lite annat :) Ikväll har jag Emmelie och Lisa kollat film "Ransom" med Mel Gibson och så har vi kollat hockey, Jvm Sverige-Slovakien. Tjejerna gick hem nu efter andra perioden och efter tredje kommer jag somna gott!

Snö har det kommit idag också..Vi skulle ha åkt pulka men det blev för sent tyckte vi. Får bli en annan dag!
Ha en bra kväll


Emmelie, jag, Lisa

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja jävlar vilken kväll ;D

2009-01-05 @ 22:58:45
Postat av: Rasmus

Lisa är fan nya tupac ;D

2009-01-07 @ 14:39:39
URL: http://rriggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0