7 januari

Det har varit dålig uppdatering här måste jag erkänna..Men dom senaste dagarna har varit himla bra! :)

I söndags åkte jag ju till Douglas och fick träffa hans tre kusiner från Göteborg. Två tjejer och en kille. Dom var jättetrevliga och vi spelade kort hela kvällen fram till strax efter tolv :)

Måndagen startar med väckning av Oskar, Douglas kusin. Sen blev det skridskoåkning på Mälaren i solen, det var härligt. Jag åkte inte så mycket eftersom det var första gången på ca två år för mig men Douglas,kusinerna + morbror åkte och spelade även hockey! Senare åkte vi hem till mig och jag gick till träningen och Douglas gick till Micke.

Efter träningen gick jag också till Micke där Douglas,Johan och Rasmus var...Det vankades ju hockey! Men när jag kom var det några timmar kvar tills matchen började så vi kollade på lite annat sålänge. Halv två började Jvm-finalen, Sverige-Canada som slutade 1-5. Sverige var inte speciellt bra men domarna var ju bedrövliga och Canada spelade fult mot Sverigen målvakt..men men kanske sånt man får räkna lite med. Efter matchen var vi trötta och gick hem och sov.

Igår (tisdag) slappade vi hela dagen..Kollade på Gangsters Paradise. Sen tog vi åtta tåget till Douglas och grattade hans mamma på födelsedagen :) Igår kväll såg vi två bra filmer, en svensk som gick på tv och Man on fire.

Idag har vi varit i Eskilstuna på hemligt uppdrag :P Sen har jag och Douglas bakat bullar :D Dom flesta blev väldigt bra medans några saknade lite smak hehe..Nu ska jag snart på träning sen väntar nog sängen!

Imorn börjar skolan igen. Jag är inte speciellt sugen men måste ändå säga att jag haft en riktigt bra lov. Det har gått lagom fort och roliga saker har jag gjort :) Blir väl lite skönt att komma tillbaks till rutinerna igen också..


Jag och Douglas <3


Kommentarer
Postat av: alexandra

fin fina ni är :-) ses imorrn gumman

2009-01-07 @ 20:26:23
Postat av: Sandra

söta ni e :)

2009-01-07 @ 21:41:28
URL: http://hammarsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0