Fredag

Hola!

Sitter just nu på min sista lektion som är administration. Det finns inte ord för hur tråkiga dom här lektionerna är, hur tråkigt det här ämnet är. Man jobbar i word och gör en massa olika dokument efter en bok..verkligen dötrist! Men lektionen är slut om 10min så det är ju bra.

Vår psykologi lektion är inställd idag så därför slutar jag så tidigt, men jag klagar inte :) Alexandra sitter här brevid mig nu och pysslar med ett kollage. Hon är en bra tjej Alexandra, himla bra tjej! Sa till henne idag att vi inte får tappa kontakten efter studenten och det menar jag..vissa personer vill jag inte släppa taget om helt enkelt...


Juste administration var det ja....


Kommentarer
Postat av: alexandra

vi ska inte tappa kontaken gumman

<3 du är underbar, trevlig helg :)

puss

2009-01-09 @ 18:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0