onsdag

Jag har varit hemma idag och pluggat religion som en tok. Hade bara en lektion på 40min så det kändes inte så nödvändigt att åka in, sen lät ju mina föräldrar mig vara hemma så varför inte? :)

Så från att jag vaknade idag 11.30 tills jag skulle på träning vid sex pluggade jag. Tog väl någon paus vid datorn men idag har jag faktiskt varit väldigt duktig. Så blev klar med religionen innan träningen och nu är det iväg skickat! Men inte tar det slut där inte...nu ska jag plugga till naturkunskapsprovet imorn om Genetik. Rätt intressant men just nu skulle jag kunna komma på miljoner andra saker som jag hellre skulle göra!

Ha det bra!


Jag vill vara påväg igen! :D


Kommentarer
Postat av: alexandra

fniss fniss fniss

2009-01-15 @ 14:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0