1 juli

Hejhej!

Det blev kubb igår kväll också men lite tidigare än i måndags så vi slapp myggen :) Det var jag, Douglas, Tobbe, Pierre, en till kille som jag inte minns namnet på, Pao, Emma och Ida. Vi körde killarna mot tjejerna och killarna vann men det är lugnt eftersom att vi tjejer vann i måndags!

Idag tog jag och Douglas halv ett tåget till Stockholm. Vår plan var att vi skulle kolla in cafét som Johan jobbar på men det blev inte ritkigt så. Vi gick först runt lite och jag köpte ett somrigt linne och en rosa tubklänning från Gina Tricot sen satt vi oss i Gallerian med en varsin mjukglass. Efter en stund kom Johan hit och efter att ha letat runt en stund satt vi oss och fikade, fast inte där Johan jobbar.

Jag kom hem vid halv fem och sen dess har jag inte gjort så mycket. Imorn ska jag och Emmelie nog följa med mamma och pappa ut med båten och vädret är bra. Det kan bli mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0